wtorek, 2 lutego 2016

LUTOWY URLOP I BIŻUTERIA

Dobry wieczór :)

wyskoczyłam na krótki, tygodniowy urlop w Polsce.
Ten tydzień będzie więc z konieczności mniej "roboczy" co nie oznacza bynajmniej, że podczas pobytu w Gdańsku, rękodzieło nie zaprząta moich myśli.
Wręcz przeciwnie ale o tym innym razem.

Biegam i odpoczywam od szydełka i drutów.
To tydzień zakupów i spotkań towarzyskich.
Szczególnie jeden zakup sprawił mi radość. Powinien dotrzeć do mnie jutro-pojutrze i od razu zostanie przedstawiony. Już zacieram ręce z niecierpliwości.

Tymczasem, tak aby nie wyjść z wprawy i jednak coś robić - wymyślam nowe drobiazgi biżuteryjne.
Takie jak te na zdjęciach.
Ten naszyjnik- prawie kula to mój zdecydowany faworyt.



 Tu widać kształt:





Dobranoc :)
Pozdrawiam z mojego pięknego miasta.




1 komentarz:

  1. Cudna biżuteria :-) Naszyjnik doskonały - bardzo mi się podoba :-)
    W cudownym miejscu spędzasz urlop :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tutaj trafiłaś/-eś. Będzie mi jeszcze bardziej miło gdy zamieścisz jakiś komentarz.