niedziela, 29 marca 2020

CO BY TU ZROBIĆ W CZASIE KWARANTANNY CZ. 2

Co robić z czasem podczas kwarantanny, czyli szydełkowa chusta z Kokonka.

Cóż, Kwarantanna jakoś średnio sprzyja mojemu dzierganiu.
To znaczy dziergam, owszem.
Produkuję przy tym mnóstwo ufoków, które następnie porzucam i zaczynam coś nowego.

Zapas motków, precli i kłębków nie pomaga.
Tym razem mój wzrok padł na kokonkową włóczkę.
Szybko nastąpiło skojarzenie.
Lato, cieplej, kokonki bawełniane, chusta na wakacje.

Porzuciłam inne robótki i od wczorajszego popołudnia szydełkuję.

Idzie dość powoli ale ładne to. Jest szansa, że skończę w tym tygodniu.






4 komentarze:

  1. Ja też mam pozaczynanych kilka robótek :)
    Piękny kolor. Zapowiada się śliczna chusta.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję. U mnie kolekcja „w trakcie” niekontrolowanie się rozrosła. A wbrew pozorom ta kwarantanna zasysa jakoś czas... chusta rośnie. Mam nadzieję, ze przed finiszem nic nie odciągnie mojej uwagi.

      Usuń
  2. Będzie piękna! Ja kończę zalegające ufoki.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tutaj trafiłaś/-eś. Będzie mi jeszcze bardziej miło gdy zamieścisz jakiś komentarz.