poniedziałek, 16 marca 2020

DZIERGANIE W CZASACH ZARAZY...

Jak Wam idzie dzierganie w czasach zarazy?
Swoją drogą, co jakiś czas przypomina mi się chińskie przekleństwo: „Obyś żył w ciekawych czasach”. Wolę te mniej ciekawe jeżeli mam być szczera.
Polski projekt leży (kwarantanny...)

Nadspodziewanie dużo czasu zrobiło się nagle na hobby i domowe przyjemności, prawda?

Mam bardzo ambitny plan aby zmniejszyć choć odrobinę zalegające w szafach zapasy włóczek.
Idzie mi na razie marnie.
Skończyłam co prawda strzałkę (podoba mi się bardzo!) ale teraz bardziej pruję niż robię.
Wróciłam teź niestety do okropnego zwyczaju dziergania kilku rzeczy jednocześnie.
Teraz „dzieje się” sweter z połączenia Malabrigo Sock z Kid Silkiem, drugi sweterek z ogonami z przodu (na razie ma tylko kawałek pleców), jedna chusta (jakżeby inaczej, chusta musi być w trakcie, choć jedna) i kolejny sznurkowy dywanik. Dywanik tym razem w kolorze zielonym.

Może podpowiecie mi co można obejrzeć (Netflix, HBO Go, Player+...)
Wiecie, coś takiego do dziergania...

Wrzucam zdjęcie gotowej strzałki.
Wybaczcie, ze takie. Lepszego na razie nie będzie.
Chusta juz u właścicielki a póki co...kwarantanna i zakaz spotkań.





4 komentarze:

  1. Strzałka bardzo ładna:-)
    Ostatnio mi całkiem dobrze idzie zmniejszanie zapasów włóczek, tylko co z tego??? Ilość włóczki wcale się nie zmniejsza, zmienia tylko formę i miejsce przechowywania;-)
    Polecam Designated Survivor - nie wiem, gdzie go można spotkać, ja mam od znajomych i jestem pod wielkim wrażeniem pierwszego sezonu, łapię oddech przed drugim, a w sumie jest ich tylko 3.
    Pozdrawiam ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. U mnie wyrabianie zapasów ciut pomaga. Tylko dlatego, że gotowe wyroby czesciowo wydaję do ludzi...
    Designated Survivor oglądałam jakiś czas temu. Pierwsze dwa sezony. Są na Netflixie.
    Teraz czekam na trzeci sezon Ozarka...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że mi przypomniałaś Ozark, oglądałam dawno temu tylko 1 sezon i bardzo mi się podobał:-)

      Usuń
    2. Premiera trzeciego sezonu za tydzień...

      Usuń

Miło mi, że tutaj trafiłaś/-eś. Będzie mi jeszcze bardziej miło gdy zamieścisz jakiś komentarz.