wtorek, 3 marca 2015

WALKA Z UFOKAMI? ... ależ NIE - VLAD

Dzień dobry,

nie zdążyłam wczoraj napisać jak mi idzie walka z ufokami w akcji u MaiKi bez Metki...
W ubiegłym tygodniu zaczęłam szalo-otulacz z Silky Merino Malabrigo ale...został spruty.
Mam kilka motków, z których każdy jest kompletnie inny.
Muszę przemyśleć jak to połączyć bo włóczka jest przecudnej urody.

Tak więc na drutach wylądowała ostatecznie Rastita Malabrigo (kolor Piedras)
Zaczęłam w sobotę.
Skończyłam wczoraj.
Chusta -błyskawiczna.
Tym bardziej, że po drodze był bardzo długi spacer sobotni.
Jedna impreza urodzinowa.
Niedzielne złe samopoczucie.
A wczoraj dzień w pracy.

Co prawda chusta nie jest wielka.
Zastanawiam się nawet czy nie spruć jej i nie dorobić ze dwóch rzędów wzoru podstawowego.
Pomyślę.
Jest też ciut nietypowa bo nie ma tradycyjnego oczka centralnego.
Wzór to VLAD Tammy Bailey.
Druty 4,5.












Pozdrawiam

12 komentarzy:

  1. Śliczna chusta błyskawiczna :) Ile metrów na nią zużyłaś?
    Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motek (287m?) i trochę drugiego. Ponad 300m. Zrobię jeszcze jedną :) i wtedy powtórzę wzór ze środkowej części o parę cm...

      Usuń
  2. Przepiękna! Do białej koszuli ( i nie tylko ) idealna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuda ! Tempo pracy do pozazdroszczenia. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona się jakoś tak szybko dzierga :) Zresztą, co to jest 300m włóczki...

      Usuń
  4. Piękna! Wspaniały wzór i cudne kolory. Perfekcyjnie wykonana :-)
    Ten wzór podoba mi się od dawna... stoi w kolejce do zrobienia ;-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czekał w kolejce. Mam na pulpicie katalog chusty... Wzór jest naprawę błyskawiczny.

      Usuń
  5. Ciekawie wygląda bez oczka środkowego dzięki za inspirację:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna chusta i urzekające kolory. Nie mogę oczu oderwać. Śliczności!!!!! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tutaj trafiłaś/-eś. Będzie mi jeszcze bardziej miło gdy zamieścisz jakiś komentarz.