środa, 17 października 2018

PORA NA ...ŚWIĄTECZNE OZDOBY

Taaak,
czy Wam też się wydaje, że październik to już najwyższa pora na własnoręcznie robione ozdoby choinkowe?
Właściwie lepszym miesiącem byłby grudzień ale ...zazwyczaj ozdoby rozpoczęte w grudniu, kończę w okolicach stycznia...

Tak więc pomiędzy swetrami (skończony kołowiec, sweter z Malabrigo Socka) oraz szalem do mojego nie(zwyklaka) powstają takie maleństwa.

Jak u Was? Sezon trwa?
Szydełkowe/frywolitkowe gwiazdki?
Filcowe zwierzaki?
Bombki ozdobione jakąś inną techniką?
Pochwali się ktoś?






10 komentarzy:

  1. Mam nadzieję, że uda mi się zacząć w listopadzie:-)
    Śliczne hafciki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wczoraj zaczęłam szukać inspiracji:)
    Miniaturki urocze, a jak krzyż celtycki?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, przyznam się do czegoś. Celtycki krzyż miał się znaleźć na nowych scianach, które zamierzałam nabyć... Póki co wizja czterech ścian się oddaliła, robótka straszy mnie więc w szufladzie... Praca nad nim jest mozolna, może zimą troszkę nadgonię. Mam trochę więcej niż 50%. Bliżej niż dalej :)

      Usuń
  3. Jakie piękne maluchy :o)
    Ten tego, znaczy się, że co? Październik?
    Taaa ;o) to u mnie jest maj ;o)
    Pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maluchy juz przybrały kształty. Może w tym tygodniu doczekają się zdjęć.

      Usuń
  4. Śliczne te drobiazgi. Zacznę po urlopie. Teraz kończę kolejną mandalę na prezent.
    Pozdrawiam serdecznie. Basia

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczności!

    U mnie jeszcze nie, ale w głowie już kołaczą się pomysły. Na razie zakończyłam halloween szkolny, konczę bieżnik i wtedy zabieram się za święta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bieżnik zapowiada się cudnie. Czekam na efekt końcowy.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tutaj trafiłaś/-eś. Będzie mi jeszcze bardziej miło gdy zamieścisz jakiś komentarz.