wtorek, 1 października 2019

ŚLIWKOWY SZAL

Jesień idzie, nie ma na to rady... przyda się kolejny szal. Szal z babcinych kwadratow.
Co prawda ja lubię jesień (dlaczego dziewiarka miałaby jej nie lubić, zupełnie nie pojmuję) ale pomimo tego przygnębia mnie aura za oknami.
Trwa w najlepsze porządna, irlandzka jesień.
Jest ciemno, pada bez przerwy, psy śpią i kręcą nosem na pomysł wyjścia z domu.
Skłamałabym zresztą gdybym powiedziała, że bardzo je do tego wyjścia namawiam.

Dopiero wczoraj wyszło na moment słońce i udało mi się zrobić kilka zdjęć tego sporego szala (tak, tak to szal a nie chusta)
Kolory włóczki kojarzą mi się ze śliwkami, ciemnymi liśćmi i jesiennym ogrodem.
Powinnam zrobić mu zdjęcia wraz z płaszczem, do którego go wydziergałam ale...póki co słońce zniknęło. We czwartek podobno zawita do nas huragan więc sesja musi poczekać.
Na razie nie będzie więc lepszych zdjęć ale uwierzcie, ze jest uroczy.
Tak samo jak sweter, który właśnie kończę (zrobiony z tweedu i moheru)...












11 komentarzy:

  1. Babcine kwadraty przechodzą drugą, a może juz nawet trzecią młodość;) piękny szal wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo je lubię i mam w swoim „dorobku” nawet malutki piórnik z kwadratowych elementów. Teraz nie są już tylko takie babcine, mozna z nich wyczarować cuda. Na przykład projekty Sophie Digard...

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Renyu, dziękuję bardzo. Mam nowy płaszcz w takim śliwkowym kolorze i ten szal jest do niego idealny.

      Usuń
  3. Super kwadracikowy szal- fajnie wyszedł! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna robota! Idealny na jesień! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kolory ma jesienne. Jesienne barwy należą do moich ulubionych. Brązy i rudości są na pierwszym miejscu a zaraz po nich takie śliwkowe klimaty...

      Usuń
  5. Wygląda to na prawdę ładnie i elegancko. Jeśli interesują Cię właśnie tgeo typu ubrania, polecam Ci zajrzeć do sklepu https://byinsomnia.com/pl/. Moim zdaniem maja na prawdę atrakcyjną i warta uwagi ofertę. Sprawdź ich asortyment koniecznie!

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tutaj trafiłaś/-eś. Będzie mi jeszcze bardziej miło gdy zamieścisz jakiś komentarz.