niedziela, 25 czerwca 2017

DZIEJE SIĘ...

Na drutach bluzka z jedwabiu Bourette Campolmi.


Co innego można przerabiać kiedy mamy lato (nawet na południu Irlandii:))?
Pomimo wyglądu (trochę lepszy sznurek konopny) jest to materiał bardzo szlachetny bo to 100% jedwabiu. Surowy, chłodny, miękki i ... bardzo mi się podoba.
Na zdjęciu z wakacyjną chustą zrobioną także z jedwabiu (zerknąć można do archiwalnego wpisu...)

Wzór prosty, nie wymagający myślenia, mogę więc w tak zwanym międzyczasie robić różne rzeczy. Niektóre wakacyjne i bardzo przyjemne.
Takie jak parogodzinna rozgrywka w nową planszówkę...


Bluzka rośnie.













3 komentarze:

  1. Wzór może i prosty, ale efektowny. Planszówka intrygująca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dość długo zastanawiałam się czy robić wzór, jeżeli tak to jaki i jestem zadowolona z wyboru. Bluzka rośnie i juz mi się podoba! Planszówka to (podobno legendarna)gra TALISMAN. Polecam!

      Usuń
  2. czekam na efekt końcowy bluzki. już mi się sama w sobie podoba.
    ooo i planszówka. wooooooooow mogę wpaść zagrać?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tutaj trafiłaś/-eś. Będzie mi jeszcze bardziej miło gdy zamieścisz jakiś komentarz.