wtorek, 22 grudnia 2015

IDĄ ŚWIĘTA, IDĄ ŚWIĘTA :)

Kocham Boże Narodzenie.


Moje mikołajowe SÓWKI zmieniły właściciela na kiermaszu, na którym byłyśmy w piątek z Marcią.
Pobyt był owocny na tyle, że zastanawiałam się czy nie wybrać się jeszcze w niedzielę ale rano przyleciała moja Teściowa i ostatecznie ruszyliśmy na moment za miasto (lać na chwilę przestało...).

Świecznik wyglądał dość samotnie bez lokatorek, zasiedlił go więc gang Mikołajów ;)
Dla równowagi, towarzyszy im renifer-anioł...

Na razie udaję się w stronę garnków (farsz grzybowo-kapuściany pora zacząć robić)...

Tak naprawdę to moje pierwsze Święta poza domem i jest mi trochę smutno :(
Pomimo tego, że jesteśmy to prawie w komplecie.

Jakość zdjęć jak zazwyczaj- beznadziejna.
Pora zrobić z tym porządek.
Może to noworoczne postanowienie.
Jedno z kilku znaczy...







7 komentarzy:

  1. Mikołaje wyglądają obłędnie! Mam nadzieję, a w zasadzie życzę Ci tego, aby Święta były piękne i radosne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne mikołaje:) Zdrowych i spokojnych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie wyglądają te Mikołaje:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniali Mikołajowie :-) Renifer-anioł śliczny :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowych i radosnych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacja -super Mikołaje

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacja -super Mikołaje

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tutaj trafiłaś/-eś. Będzie mi jeszcze bardziej miło gdy zamieścisz jakiś komentarz.