czwartek, 2 kwietnia 2015

MÓJ ŻUK CZYLI SEASCAPE STOLE (KIERAN FOLEY)

Dzień dobry,

zupełnie zapomniałam napisać w poprzednim poście.
Wzór, który powstaje z żuczej włóczki to Seascape Stole Kierana Foleya (klawiaturę mam duńską i nie wiem gdzie ma apostrof :))
Czy ja popełniam jakieś straszliwe przestępstwo zamieszczając tu zdjęcia gotowych szali, które opublikowane są na ravelry?
OPUBLIKOWANE TU ZDJĘCIA POCHODZĄ Z RAVELRY.
(wystarczy cos takiego? chyba pora poczytać coś o prawach autorskich w sieci...)
Będzie to moje żucze cudo wyglądało tak jak na zdjęciach poniżej:

A swoją drogą tych, którzy nie widzieli prac Kierana Foleya, zachęcam do obejrzenia zdjęć na RAVELRY.

Idę do porzadków przedświątecznych, chałupa wygląda jak igloo na wiosnę...







http://www.ravelry.com/patterns/library/seascape-stole

1 komentarz:

  1. Dzięki, okazuje się, że też mam ten wzór w biblioteczce ravelry- tyle że kolejkę mam tam taką, że na dwa życia wystarczyłaby :)

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tutaj trafiłaś/-eś. Będzie mi jeszcze bardziej miło gdy zamieścisz jakiś komentarz.