sobota, 28 czerwca 2014

PASIASTY - CD I ... KWADRACIKI

Pasiaste cd.


Nie skończyłam w tym tygodniu żadnej z rozgrzebanych robótek ale przygniotła mnie góra obowiązków.
Bywa.
Musiałam po prostu ganiać do mojej Mamy bo Marcia niespodziewanie została zmuszona do przedłużenia pobytu w Danii.
Poza tym trzeba jakoś zarabiać na te motki i kłębuszki a to zajmuje sporo czasu :)
W każdym razie jedynie chusto-otulacz zmienił swoją wielkość.
Myślałam, że uda mi się skończyć go do przyszłego tygodnia ale chyba muszę dokupić jeden motek włóczki...
W każym razie teraz wygląda tak:





Ma już około 130 cm ale chcę żeby był większy, taki do opatulenia się.
Zastanawiam się czy kończyć go przerabiając większe pasy z czarnej włóczki Fabel Dropsa czy też dokupić jeden moteczek Delight Dropsa w kolorze 10.
Tak czy inaczej podobaja mi się te wielobarwne pasy przeplatane czernią i być może zrobię sobie w końcu ciepłą chustę w takie właśnie wielokolorowe pasy.
Chustę-olbrzymkę, na naprawdę zimne wieczory.
A póki co zastanawiam się co dalej z otulaczem i dziergam przy okazji małe elementy na karczek do tuniki.
Ponieważ otulacz powstaje jako dodatek :) do czarnej tuniki z karczkiem w tych ciemnych kolorach z Delight Dropsa.
Elementy (w rzeczywistości są ciemniejsze) prezentują się tak:
Połączę je przy pomocy szydełka i do tego dorobię resztę tuniki. Raczej na drutach ale niekoniecznie :)

2 komentarze:

  1. Te małe kwadraciki robią wrażenie i już zastanawiam się jak będzie prezentować się całość - tunika z ocieplaczem. Czekam zniecierpliwiona, bo może i ja bym się na takie coś skusiła... ;)
    Pozdrowionka, Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzień dobry Marto :)
    Tez się zastanawiam jak wyjdzie całość bo... jeszcze nie wiem.
    Mam tylko takie ogólne wyobrażenie o kształcie. I znam kolor włóczki.
    Nie za wiele to.
    Ale póki co mam mocne postanowienie zakończenia tych najbardziej zaawansowanych prac bo skończyły mi się żyłki, na które zrzucam udziergi w fazie różnej.
    Przemknęło mi co prawda przez myśl aby dokupić dzisiaj jedną żyłkę i zacząć pasiastą, ciepłą chustę, którą wymyśliłam wczoraj ale oprę się pokusie bo to najwyższa pora skończyć coś zanim zacznę dziergać coś nowego.

    OdpowiedzUsuń

Miło mi, że tutaj trafiłaś/-eś. Będzie mi jeszcze bardziej miło gdy zamieścisz jakiś komentarz.